Engaged with love

من عاشق این رابطه م، به زندگیم خوش اومدی:)


انگشتر نشون

حلقه ی ازدواج



پ.ن: به تاریخ 14 مرداد 1395 مصادف با روز دختر، من و موبلوند به طور رسمی نامزد شدیم.  


امروز که مرداد به نیمه رسیده و چیزی به پایان این دهه از زندگی موبلوند نمونده و قراره چهارمین دهه از زندگیش رو باهم و پا به پای هم و در کنار هم آغاز کنیم، اینجا اقرار میکنم که خوشحالم  و سپاسگزار...

سپاسگزار تمام لحظه های شادی که در کنار خانواده و موبلوند عزیزم میگذره...

خوشحالم برای سلامتی، برای عشق، برای حضورش قدم به قدم توی تمام لحظه هام و تمام اتفاقای خوبی که در حال وقوعه!!!


برای همتون آرزو میکنم این لحظه ها رو :)


نظرات 3 + ارسال نظر
مینا شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 17:53

مبارک باشه خانومی.چه جالب!یعنی همسرتون تازه بیست سالش شده؟

ممنون...
خیر همسرم سی ساله میشه،اشتباه زمانی پیش اومد

تیلوتیلو شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 08:35 http://meslehichkass.blogsky.com/

فکر کنم آقای مهندس وارد چهارمین دهه از زندگی میشن
نه سومی؟؟؟؟؟
چقدر خوبه که به سادگی میشه خوشبخت بود
الهی خوشی هات بی پایان باشن

بله بله درسته، تصحیح کردم
ممنون از دعای قشنگت تیلوی مهربونم

تیلوتیلو شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 08:34 http://meslehichkass.blogsky.com/

مبارکت باشه چه حلقه ی خوشگلی
چه انگشتر نازی
انشاله به دل خوش
به مبارکی
به میمنت

مرسی عزیزم...
ایشالا به زودی خبرای توو آقای دکتر رو بشنویم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.