دیوار از من کوتاه تر پیدا نکردند گویا!!!

همراه مریض اومده میگه: دختر جان یه چیزی میگم ناراحت نشیا،ولی شما پرستارا خیلی ادمای مزخرف و بیشعوری هستین!

میگم:چیزی شده؟؟؟

میگه: از بعضیاتون سوال میپرسم روشون رو برمیگردونن! خدا روشکر که سِمَت مهمی تو این مملکت ندارن وگرنه الان روی هوا بودیم! همچین کسی هم نیستن که انقد غرور دارن و خودشونو میگیرن!! پرستار باید یکم انصاف و اخلاق و شعور داشته باشه! اینا هیچ که هیچ!!!

من میرم شکایت میکنم بعده ترخیص مریضم! پدرتونو در میارم...وایسا!!!


من: آیکون نگاه به دوربین


یکی دیگه اومده با دعوا میگه: چرا توی اتاقا انقد تخت زیاد گذاشتین؟؟ مریض من نمیتونه دو قدم برداره کف اتاق! هی میخوره به تخت بقیه اونام آخ و ناله شون میره هوا...چرا هر سوراخ خالی دیدین،تخت چپوندین و مریض خوابوندین؟؟؟ هاااان؟؟؟


من: آیکون لبخند رو به دوربین



اون یکی درحالی که داره حول شیکمش پیچ و تاب میخوره با زجر میگه: خاااااااانم هی خااااااااانم، چرا توالت ایرانی نذاشتین تو سرویس بهداشتیا؟؟؟ اینا همش فرنگیه! من به دلم نمیگیره خب!!! کجا توالت ایرانی هست، ترکیدم!!!! شماها پول چی میگیرین آخه...حرومتون!!!


من: آیکون خودکشی در مقابل دوربین


+++ من یه دانشجوی بدبخت پرستاری ام که فقط توی بیمارستان بیگاری میکشن ازم!!! 

بخدا بیشعوری سرپرستار بخش و کیپِ آدمیزاد بودنِ اتاقای بستری به علت پاسخگو نبودن به حجم زیاد مراجعین و ممنوعیت پروتکُل جهانی بهداشت مبنی بر ساخت توالت ایرانی در بخش های بیمارستان های ایران و ایضا نبودن مایع دستشویی حاوی عصاره آلوعه وورا و ویتامین E جهت شادابی پوست دست، با رایحه ی نسیم دریا، به پیغمبر تقصیر من نیست!!!


+++به مرگ خودم که میخوام دنیام نباشه، من انقد هیچکاره ام که ظهر تا ظهر آدم حسابم نمیکنن مث بقیه پرسنل یه ظرف غذا بدن دستم بگن بشین کوفت کن از صب تاحالا خرحمالی کردی!!!



+++ منه دانشجوی بدبخت پرستاری برای کشیک هایی که وایمیستم، نه تنها پولی نمیگیرم بلکه نزدیک به دو میلیون تومن فقط شهریه میریزم به جیب دولت!! اونوقت میگی پولت حرومت؟؟؟!!! کف این دست مو دیدی، بکَن!!


دستم درد نکنه با این زحمتایی که کشیدم!!! کمردردا و بدن دردایی که شب تا صبح خواب و ازم میگرفت اما با وجدانم دوتایی ذوق میکردیم که مریضمون رو ساپورت کردیم و به یه وضعیت قابل قبول رسوندیم!!!


 مرسی از بعضیا که در همه ی مراحل زندگیم، درصد شعور و انصافتون رو نشون میدین!!ممنون 

نظرات 3 + ارسال نظر
معلم کوچولو شنبه 25 مهر 1394 ساعت 22:07 http://moalem-ko0cho0lo0.blogsky.com/

اول پستو که خوندم میخواستم بگم راست میگن خب.به آخرش که رسیدم دیدم باید بگم راست میگی خب

خب البته حق با هر دو طرف بحثه! مقصر یک سازمانه نه یک شخص

مبی یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 13:15 http://inthisworld.blogsky.com

هم اتاقیم پرستار بود. اونم هر روز یه ماجرای عجیب غریب داشت که تعریف بکنه. خدا صبرتون بده

ماجرا های عجیب و غریب...گاهی جذاب و خنده دار،گاهی تاسف بار و منزجر کننده!!!
امیدوارم صبر و تحملم زیاد شه

آدم شنبه 18 مهر 1394 ساعت 14:10 http://autumn-girl.blogsky.com/

میدونم که با لحن طنز نوشتی تا غم توش معلوم نشه....من هنوز وارد محیط بیمارستان نشدم اما وقتی این چیزا رو میشنوم واقعا ناراحت میشم که چرا این وضعیت تمومی نداره بلکه پیشرفتم میکنه!!!
حداقل آدم دلش خوشه بعضی وقتا نگهبانای بیمارستان یه خسته نباشیدی میگن...جدی بعضی وقتا نگهبانا تنها کسایی هستن که با لبخندشون انرژی مثبت میدن و خسته نباشیدی بینمون رد و بدل میشه....

چاره چیه... وقتی همه در مقابل تغییرات مثبت مقاومت میکنن و میخوان همو مقصر بدونن و دعوا دارن!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.