اینجا! شنیدن بعضی خبر ها"آخ" دارد...

+++ پوست دستام به لاتکس حساسیت داده!! ریخته بیرون...میسوزه و وقتی میخارونم، شر شر خون میره! اینم از یه دردسر تازه...


+++ بخش اطفال صبر میطلبد و صبر...

واسه یکی خوبه که گوشاش با شنیدن صدای جیغ، آلارم نده که میزان صدا بیش از حد مجازه لطفا ولوم را کاهش بدید...

سخته برام ارتباط گرفتن با بچه ها!!!

با لباس سفید ببیننت فقط جیغ میزن... فوبیا دارن نسبت به این رنگ...


+++بچه تب بالا داشت... رفتم براش تبگیر بذارم ببینم جریان چیه...تا من رو دید شروع کرد نعره زدن ... ترسیدم برم طرفش یه ماشینی، زرافه ای چیزی پرت کنه سمتم...

به آقای همکلاسی گفتم برو یه اخم بهش بکن ساکت شه، بعدم تبش رو چک کن!!!

آقای همکلاسی رفت توی اتاق و بعده سیم ثانیه جیغ و داد هر 4تا بچه رفت هوا... جییییغ میزدن از ته قلب!!! 

آقای همکلاسی با ابروهای توی هم اومده بیرون میگه: ت*خم سگا انگار هیولا دیدن!!! خانم میم خودت برو یه کاریش بکن!!!


+++ توی اتاق بازی، مشغول استراحت بودیم مادربزرگ یه نوزاد دو روزه که بخاطر زردی بستری بود، گریون اومد توی اتاق!!!

نشوندیمش و پرسیدیم مشکل چیه!!!

میگفت: یکی از دامادام 21 سالشه! دخترمو عقد کرده برده شهرستان، دخترم حامله شده...بعد تازه فهمیدیم که آقا دوتا زن قبل دختر من داشته با یه بچه!!! 

حالا الان زنگ زده میگه دخترتو بردم بچشو سقط کرده بیا جمعش کن ببرش... من پول نمیدم بابت این ح*رومی!!!


و مثل ابربهار اشک میریخت!!! میگفت این یکی دخترم تازه زایمان کرده... خودش بخش زایمانه، بچش اینجا بستریه.. اون یکی دخترمم تو شهر غریب به زور بردش بیمارستان و بچشو سقط کرده!! چیکار کنم... چه گورمو باید بکنم...

تمام تنم درد گرفت!!! دخترش فقط 17 سالش بود!!!


+++آقایون خیانت کارِ بی وجدان با شماهام: 

خاک عالم بر سرتون کنن!!!

 همین...

نظرات 2 + ارسال نظر
آدم چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 14:35 http://autumn-girl.blogsky.com/

وای این چند روز از بس سر موضوعات مختلف غصه خوردم و اشک ریختم با خوندن این پست متبرک شدم کلا!!!!

دنبال مقصر نیستم حقم ندارم باشم...اما کاش قبل از متهم کردن کسی خودمونم حواسمون به کارا و تصمیمات خودمون باشه...
امیدوارم زودتر روزای بهتری بسازیم.....

من هم امیدوارم

مبی چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 11:26 http://inthisworld.blogsky.com

چه ماجرای غمناکی :(

دقیقا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.