هفتاد و یک ...

باز ماییم و بخش اطفال...

باز ماییم و بوی محتوای پوشک و استفراغ...

باز ماییم و جیغ و ویغ و  عرررر...

 باز ماییم و کصافط و عوضی خطاب شدن توسط بچه ها...

باز ماییم و تهدید های این توله سگا... 

(بچه چارساله ساله دماغشو نمیتونه بالا بکشه بعد میاد میگه اززززززت بدمممم میاااااد... بویو گم شو... به باجیم میگم بیاد لگدت بزنههههه...عرررررر...)

بعد قیافه من: :||||||||

حضرت عباسی من چی پیش خودم فک میکردم که اومدم این رشته و چارسال خودمو پاره کردم تا درساشو بخونم؟ کسی میدونه اینجا؟!

این روزا خیلی این سوالو از خودم میپرسم که ارزشش رو داشت واقعا؟! 


+++ فعلا برای عصر سه شنبه با مهندسِ مو بلوند و مامانش قرارِ کافی شاپ داریم برای دیدن ریخت همدیگه :|||

هی من میخوام با ریخت ساده برم و بیام، مامانه میگه نعععع رسمی بپوش...

من تو عمرم لباس رسمی نپوشیدم. من عروسی هم میرم کفش پاشنه بلندامو زیر میز میکنم با جوراب دور تالار واس خودم میگردم!!! بعد مامانه میخواد پاشنه 10 سانتی پام کنه!!!

 اصن میترسم قدم از پسره بزنه بالا خدایی نکرده!!!

بعد اصلا قراره ادم خودش باشه دیگه. نه؟! وژداناً من با اسپورت و مانتو دانشجویی و کوله راحت ترم!!! 

مهندس موبلوند هم بخواد پسند کنه، من و با همین تیپ میبینه، نخواست هم به شخم پسر عمو کوچیکه ، پیش به سوی بعدیا و تو نباشی دوستام هستن و ازی صوبتا :|||||


+++وامصیبتا چقد گرمه... به قول بابا خر تب میکنه تو این هوا...

کمپرس سرد گذاشتم رو شقیقه م و خودمو بستم به آب... حس میکنم دهیدره شدم دارم تلف میشم...

الان یادم افتاد،ماه رمضون:|||

حالا درسته که من اونقدر اعتقادات قوی ندارم که روزه بگیرم ولی جداً اونایی پایبند دینن، جهاد میکنن!!! دمتون گرم جهادیون!!!


نظرات 3 + ارسال نظر
تیلوتیلو دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 11:19 http://meslehichkass.blogsky.com/

تیپ را چیکار کردی
بیا تعریف کن دیگه

حسش بیاد توضیحات رو به تفصیل میدم :)))))

تیلوتیلو یکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت 08:26 http://meslehichkass.blogsky.com/

خب جهاد که برا زن نیست... میشه روزه نگیریم؟؟؟؟

اتفاقا به نکته ی بسیاار ظریفی اشاره کردی تیلو :))))
نمیگیریم پس:)))

Lady شنبه 8 خرداد 1395 ساعت 20:46 http://writtenbylady.blogsky.com

وییییی که برا منم خیلی سخته تیپ مجلسی
همون با مانتو دانشجوی خیلی ادم راحت تره :))
من که از حالا عزای ماه رمضون و دارم

چه کاریه اصلا ادم رسمی بپوشه:)))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.