هفتادوهشت

کمتر از پنج ساعت مهندس موبلوند و خانواده ش رسما میان خواستگاری و من مچاله شدم روی تختم و نفسام از حالت ریتمیک خارج شده و یهو تنگی نفس میگیرتم و پشت بندش ضربانم میره بالا و تهوع میگیرم و لرز میفته تو بازوهام...


مامانه تا جای ممکن روی تشریفات مهمونی مانور داده و با اینکه جای نگرانی نیست اما نمیدونم چرا نگرانم که یه افتضاحی به بار بیاد. ..


+دیروز دکتر دلداده پس از جفتک عاطفی ای که از ناحیه بنده خورده بود، برگشت به آغوش گرم بیمارستان و با نادیده گرفتن حضور پررنگ  من در بخش کارش رو شروع کرد :)))) 

یه همچین آدم فول اعتماد به نفسی ام من:))))

بعد خب من به هیچ جام نبود که داره یه طوری رفتار میکنه که انگار من رو این دنیای خاکی وجودندارم....

بعد یکهو عصری دیدم بازپیام داد و رسسسماخواستگاری کرد :|||| جااان؟ چی شد؟؟!!!     :||||||

بعد گفت نامزدکه ندارین؟

گفتم هنوز نه،ولی تا یه مدت دیگه، شاید...

و دیگه اینکه گفتم نمیدونم ارتباطم با اون اقا تا چه حد پیش بره و درسته که من به اون اقا تعهدی ندارم  اما احساس مسعولیت میکنم و هرگز وجدانم اجازه نمیده که بخوام  به پیشنهاد شماحتی فکر کنم و اینکه از نظر اخلاقی کار درستی نیست به احساس یه آدم پشت پا بزنم...

خلاصه رفتم بالا منبر یه بیست خطی ازین گنده گو.زیا براش کردم که گفت اگر نظرتون عوض شد بهم پیام بدین خدافز :))))


 لبااااااسی که امشب قراره بپوشم هنوز اتو نداره اییییی ایهالناس:)))))

یکی بیاد من و از تخت بکَنه و بفرسته حموم و لباسمم اتو بزنه و اون گلای خشک مسخره ای که پرسیل روزلنتاین بهم داده رو بریزه دور و خرس قرمزشم از جلو چشام خفه کنه و دفترچه ی عشقولانه ش رو هم آتیش بزنه که هرچی میکشم از بی شعوری و عوضی بازیای پرسیل کشیدم و میکشم....

با تشکر، اه....


پی نوشت: اقا مدیونین انرجی مثبت ول ندین سمت من ها... یه جوری بفرستین که ساعت 9-10 شب به پیک اثرش برسه :))))

نظرات 4 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 10:12 http://meslehichkass.blogsky.com/


من به ساعات پیک نرسیدم
منتظرم بعدش را بشنوم

نوشتم الان :)))

صحرا پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 17:43

اکت دکتر سیبیل منو کشته! امشبم خوب پیش میره، ببینیم چی میشه . منتظریم گزارش بدی

خیلی حرکت سنگینی بود:))))
البته یه نکته ای: این دکتر دلداده س :)))
وااای صحرا استرس دارم:))))

ثنا پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 17:02

حتما خوشگلی یا پولدار

من نه خوشگلم نه پولدار برای همینم شانسی برا ازدواج خوب ندارم

والا نه خوشگلم نه پولدار، فقط پررو ام :)))))

Lady پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 17:02 http://writtenbylady.blogsky.com

خداوکیلی نیلی من قبل اینکه وبلاگتو باز کنم تو دلم گفتم خدای کار نیلی مارو ختم به خیر کن و همه چی براش اممروز عالی رقم بخوره ..
من انرژی مثبتو قبل که بگی فرستادم
اون گنده گو*یا ها که گفتی خوب و به موقع بود اورین خیلی صادقی
پاشو پاشو یه حرکتی به اون همایونی بده و بلندش کن از رو تخت و برو حموم نه نه اول لباستو اتو کن بعد برو حموم اینجوری بهتره بعدش دیگه کاری نداری
الان در چه حالی اوکی هستی؟
امیدوارم هر چی خوبه برات پیش بیاد شاد و خندون باش

دمت گرم لیدی، دلم شااااد شد اصن:))))
الان دوش گرفتم، لباس و اتو زدم و دارم با دوستای تلگرامم صحبت میکنم تا استرس نگیرتم یهو :)))))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.