هشتاد و یک

+مهندس مو بلوند اومد...

دور هم شام خوردیم  و یه عالمه خندیدیم...

موقع رفتن از بابام اجازه گرفت که شمارمو داشته باشه ...

باباهه کیف کرد وقتی سر یه همچین مسعله کوچیکی هم اذن و اجازشو طلب کرد...

حالا هر صبح با" صبح بخیر عزیزم"بیدار میشم و شبا با شب بخیراش میخوابم...

انگار اون روتین مرگبار و مزخرف رو به اتمامه... شکر:)


+دارم آشپزی یاد میگیرم... من فکر میکردم شق القمره!!! نگو چه نمکیه این آشپزی:)))

یه عدس پلو درست کردم خودم دست و پنجولم رو خوردم همراش:)))

راضی ام از خودم :)))


+من پروژه خوشحال سازی نیلی میخوام و هیچ تلاشی هم براش نمیکنم:((((

خدا هیچ مسلمونی رو به گشادیسم مبتلا نکنه، دومی رو بلند تر برفس :))))


+اگر شما با یکی قطع رابطه خانوادگی و تلفنی و از همه جوانب قطع صله رحم کرده باشین و یهو ببینین از یه سوراخی که انتظارش رو ندارین زهر میپاچه تو زندگیتون، چیکار میکنین؟؟؟

با تریلی از روش رد نمیشین؟ آرزوی قطعه قطعه شدنش رو نمیکنین؟؟؟

البته که نه، چون شماها همه خیلی خوبین ،نق نقوتون منم!!!

فقط منم که هی میام ناله نفرین میکنم...

بمیرن اصلا...والا!!!


+نمیخواستم پستم با ناله نفرین تموم شه واسه همین این پلاس اضافه هه رو نوشتم که دور هم باشیم...

کیپ کالم اند ***لق همشون از دم...

:))))


+

نظرات 5 + ارسال نظر
سیاوش دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 01:10 http://nabshineh.blogsky.com


آآآفرین .. طبع طنزت عالیه ...

:))))

تیلوتیلو شنبه 5 تیر 1395 ساعت 11:27 http://meslehichkass.blogsky.com/

وای میبینم که همه چیز داره به خوبی و خوشی پیش میره
خدا را شکر

شکر خدا آره تیلوی مهربون

ابانا جمعه 4 تیر 1395 ساعت 16:59 http://abanac.mihanblog.com

اشپزی خیلی جذابه! روحیه ی ادم خوب میشه..

فکر میکردم مسخره تر از این حرفا باشه اما الان باهات موافقم :)))

Lady جمعه 4 تیر 1395 ساعت 00:46 http://writtenbylady.blogsky.com

یعنی عاشقتم نیلی:))
با این پستت یه لبخند پت و پهن اومد رو صورتم:))
به به شام حسابی چسپیده پس
چه خاستگار با فرهنگی که برای گرفتن شماره اجازه میگیره خیلی کار انسان دوستانه ای کرده اورین
میبینم که با صبح بخیر عزیزم پامیشی و با شب بخیر عزیزم میخابی البته فکر نکنم بخابیا:)) اینم خودش یه پروژه ی شاد سازی دیگه
من عاشق عدس پلو هم یه خورده واسه منم بزار بیام بگیرم :))
تاریخ عقدکنون کیه من شیرینی میخام
چطور فامیله داره زهر میپاشه ؟من با لودر از روش رد میشم اونم سه چهار بار کی گفته من خوبم
یهو نری غیبت بزنه نیای وبلاگا ..

کارش خیلی خفن ناک بود لیدی:))))
خودمم تو کفشم هنوز...
شب عقدم عدس پلو میدم به افتخار تو. اوکیه؟؟؟

صحرا پنج‌شنبه 3 تیر 1395 ساعت 23:56

چه مهندس موبلوند با شخصیتی، خوب بلده دل باباتو به دست بیاره ها!

بدجنس خیلی چیزا بلده که تازه داره رو میکنه :))))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.