هشتاد و هفت

وقتی موبلوند میاد همه ی عالم و آدم، نکیر ومنکر، در و همسایه و کاینات دست به دست هم میدن تا من رو قششششنگ گاج بکشونن:)))

دیشب که نشسته بودیم احساس کردم یه چیزی توی شعاع دیدم تکون خورد و با موبلوند همزمان برگشتیم سمت اون چیز!!!

یه مارمولک عوضی کله شو گرفته بود بالا و زل زل به من و موبلوند نگاه میکرد!!!

و اینجا بود که من بیخیال آبروداری شدم و شخصیت و متانت دخترونه رو گذاشتم کنار و روی مبل وایسادم و شروع کردم جیغ زدن!!!!

موبلوند هم دقیقا همون لحظه حس حیوان دوستیش فوران کرده بود و میخواست مارمولک رو با دست بگیره که با تهدیدای من مواجه شد که رودروایسی رو کنار گذاشته بودم و داد میزدم: مووو بلوووند یااا من یاااا مارمولک :))))

حالا تو اون شرایط مارمولک احمق فرار کرد و رفت زیر کوسن مبل و من مامور شده بودم چشم ازش برندارم و موبلوند افتاده بود کف آشپزخونه و زیر کابینتا دنبال مگس کش میگشت و صدای کرکر خنده ش همزمان میومد :))))

بعدم  عین زورو پرید رو مبل و  یه ضربه ی ملو زد روی مارمولکه و وقتی چپه شد، با جسدش دنبال من کرده بود و من دور تا دور خونه میدویدم و جیغ بنفش میکشیدم  و موبلوند میخندید و باباهه و مامانه وایساده بودن ما دو تا رو نگا میکردن:)))

ینی قشششنگ آبرو و اعتبارم پیش باباهه رفت توی سانسور خر:))))


پ.ن: موبلوند برای عید فطر برام ربع سکه و یه ظرف بلور پر از نقل آورد!!!

من ازون دسته دخترام که از طلا متنفرم... و به اصرار باباهه که معتقده دختر باید انقد طلا به سر و کولش باشه که وقتی راه میره جیرینگ جیرینگ صدا بده و مث گنبد امامزاده بدرخشه گردنبند و گوشواره میندازم و نه بیشتر!!!

ولی وقتی دیشب برق طلایی سکه رو دیدم چشام همراهش درخشید و انننقد خوشم اومد که حتی به سرم زد وسط سکه هه رو سوراخ کنم بندازم گردنم:))))



نظرات 3 + ارسال نظر
آبانا چهارشنبه 23 تیر 1395 ساعت 12:29 http://abanac.mihanblog.com

سوسک واقعا نفرت انگیزه!
منم بودم بعتر ازین رفتار نمیکردم!

تیلوتیلو شنبه 19 تیر 1395 ساعت 10:36 http://meslehichkass.blogsky.com/


خیلی صحنه ی جالب انگیز ناکی بود
بسیار بسیار خندیدم

افتضاح بازی شد اصلا:)))

صحرا پنج‌شنبه 17 تیر 1395 ساعت 12:21

نیلی تک فرزندی؟
دم آقای موبلوند گرم، مرد باید همینطوری باشه، مارمولکو زنده زنده تشریح کنه

نه عزیزم یه خواهر کوچیکتر هم دارم. ..
به موبلوند گفتم دست به جک وجونور زدی طرف من نیا دیگه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.